Je gaat deze aanvragen: Ich würd es wieder tun by G.G. Anderson
| Je hoort nu |
|---|
| S. Band - Jaargetijden |
| Onderweg |
| The Boatnicks - Rosie |
| Die Ladiner - Es War Am Lago Di Garda |
| Jaap Reesema en Pommelien Thijs - Nu Wij Niet Meer Praten |
| Glen Campbell ; Howard Willing - Rhinestone Cowboy |
| Philipp Engel - Warum gerade ich |
| Zojuist gedraaid |
| 22:08:34 Chris Strasser - Lady Sunshine |
| 22:05:09 Anita En Ed - Fernando |
| 22:01:10 Mark Monaco And The Strayhearts - Moody Blue |